Sjukhusbesök och jobb

Jag ahr så mycket glas på bordet som ska göras.
Plus en del idéer som de byggs på.
Men mina tankar har funnits hos min mamma som opererades i måndags.
Hennes panik och kaos slutade med att jag åkte hemifrån till en kompis natten till operationen.
Sen har jag jobbat märkliga tider och varit så sjukt trött att allt annat har legat åt sidan.
Imorn ska jag dock jobba med glas om jag hinner med. Mamma kommer hem och jag ska ta hand om henne hela dagen och fixa och trixa. Att jobba med glas pga allt ljud är uteslutet.
Jag ska lägga mig nu och försöka gå upp tidigt och träna och fixa. de låter som en bra idé.

Tänkte bjuda på en fin bild från Åland. Jag vill hem nu. Men min farmor skjuter upp öppnadet av huset tills nästa vecka då de ska bli dåligt väder i helgen. synd.

åland
oredigerad bild!
åland
färg eller i svartvitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0