jag säger bara... helvete.

usch, är så sur på mig själv.
Satt inatt (dvs igårnatt) och krångla på en ny design med mitt armband, gjorde om de och blev sjukt nöjd.
Är en ny variant att armbandet nedanför.
Idag hade jag på de för att själv känna efter.. är de något jag vill sälja eller inte..
Resultatet var såklart JA!
Gick ut på krogen efter jobbet med min gamla goda vän sara, prata med henne och hon hjälpte mig lite på traven med en viss sak.
Påväg hem, nääästan hemma insåg jag att armbandet var väck.
Smsa henne, hon var inte kvar på krogen.. och såklart gick jag tillbaka 10 min till huddinge utan resultat :(
Sara tror sig ha sett de på krogen. men vem vet, hon är inte kvinnan som märker sånna detaljer om vad jag har på mig runt handleden må jag tro.

Morgondagens planer var att fota armbandet och lägga upp de på hemsidan.
men nufan ligger de någonstans mellan Lidingö - krogen - hem.
fuck.

Har satt väckarklockan på tidigt så jag kan skära glas och fixa så jag kan ha ett nytt snarast möjligast.
De är inte min vecka.. jag är ett klantarsel och en trubbelmagnet

armband

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg :) <3 läs min blogg den är helt ny och har inga berökare :(<3

2010-03-29 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0