hearts

hearts
hjärtan - halsband och örhängen. -
www.asp-design.se 
 
Sitter hemma hos julia nu. har nyss sett en film och legat med Elsa på magen i soffan.
Katterna är så söta så jag dör lite inombords. Gud vad jag saknar att ha katt!
Jag har promenerat idag. sett fjärilar och lurviga maskar. Åkt till Bea och ätit sushi och druckigt körsbärsvin (inte tillsammans såklart!)
Åkte dock hem rätt snabbt för att kika till katterna. en av de hade spytt när jag kom.. tyckte de var bra att åka hem då och kika till de :)
änglarna ligger i soffan och i sängen och sover.

Jag har något så idiotiskt med inspiration i huvet!! de bara flödar runt och jag skulle vilja sätta mig ner med mitt glas nu och skära och skapa.. men är svårt.. funderar på att ta fram papper och penna och rita på lite grejer..
Men funderar på att lägga mig och läsa istället och försöka ta dagen som den kommer imorn. jag hoppas på bra väder. åker förmodligen hem till farmor.. eller så åker jag till huddinge och äter midda där kasnke.. vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0