att vara nere.

Jag har varit väldigt nere ett bra tag. Problemen har funnits i över 4 år..
Sen ett år tillbaka försvann de mesta från mig, och jag blev riktigt deprimerad.
Detta har hållt i sig. En Berg-och-dalbana på riktigt.
All inspiration försvann. jag skojar inte.
Jag var van med att jobba sent in på nätterna, leka och vara inspirerad.
Nu. borta. Jag måste sluta jobba med glas när familjen tycker de låter för mkt eller när ludde lägger sig.
Kul? nej. Allt är borta. Min ugn står ioanvänd just nu.
Allt står på sin plats i väntan på att användas.

Vad ska jag seriöst göra för att få suget? jag vettefan för just nu.
Känns inte alls kul. Jobbar så mycket jag kan och de finns inte mkt tid kvar.
Hjälp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0