Pyssel

har suttit några timmar och pysslat med att sätta nya etiketter på mitt "skåp"-liknande sak jag har glas i.
Blev sjukt nöjd. Nu ser jag bättre var allt ligger.
Se här under på bilderna hur de först såg ut och hur de blev :D

Låda by aspdesign.blogg.se
Före, mkt fult med post-it-lappar samt kirurgtejp. haha. mkt fin fint xD
Låda by aspdesign.blogg.se
Klippte i grönt papper med mönster jag har kvar från min lilla tid i sättra som jag pysslade med då och då.
Låda by aspdesign.blogg.se
Första klar, 33 kvar!
Låda by aspdesign.blogg.se
Visste ni att jag pysslar bäst på golvet? med musik brevid med datan så kan jag sitta såhär i timmar!Låda by aspdesign.blogg.se
Sämsta bilden på efter. fotar en bättre imorn när ljuset är bättre :)
Låda by aspdesign.blogg.se
Sött blev de iallafall :D
Eller vad tycker ni?
Kanske kan jag få tillbaka min ispiration nu och skapa?
Har även städat hela skrivbordet, dammat och trixat. Imorn ska jag damsuga skärmattan och så får jag se hur de bär av efter de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket söta etiketter ju :)

Jo Amanda nu börjar dammen ta form, innan vi gör vinter ska vi tömma den på vatten och gjuta stenar runnt den.

2010-07-28 @ 11:22:01
URL: http://cooldime.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fint det blev! :)

2010-08-01 @ 12:22:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; så lite så :D



Hur är det med dig? :)

2010-08-03 @ 15:04:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0