I´m going home <3

Jag diskar, packar och städar. Ser på film och trixar på nätet.
Imorn ska jag jobba 8.. att klockan nu är 1 på natten känns mindre okej.
Direkt efter jobbet drar jag hem till Huddinge och tvättar och packar inför min resa hem.
Hem, hem till mitt älskade Åland.
Genom den jobbiga stund jag haft med motgångar sen september så kommer de bli så skönt att komma till min fristad.

När jag sätter mig på båten till Åland kommer nog alla känslor och tankar släppa lite.
Jag kommer sitta på båten och se sverige försvinna bakom.
Sätta mig på bussen och möta upp min älskade älskade farmor vid Björkliden.
Promenera till stugan äta en god middag och sedan ta ett glas vin i solnedgången <3

Min dator ska följa med, men eftersom mitt mobila bredband enbart vill funka inom sveriges gränser kommer uppdateringen vara nada.
Datan följer med som "leka-när-farmor-sover" dvs musik och bildredigering.
Ska göra en bok om Åland till farmor :)
Även ett ritblock ska med. De är där jag får min inspiration och lycka. häår ska de skissas på nya glasunderverk.

Nej nu ska jag diska klart och packa ihop. är ju inte så mkt.. och disken är nästan klar :)
nattinatti :*

åland
foto: henrik isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0