lådor.

Ibland inser jag att jag har världens bästa vänner.
Min vän Julia från jobbet var hemma hos mig för en vecka sen cirka och bakade med mig.
Jag och hon satt och klura lite på mina nya lådor jag vill göra till mina smycken..
Jag har mina idéer och hon hjälpte mig och klura och vi var väldigt pyssliga.
Dagarna efter får jag ett MMS av henne med 2 bilder på en liten liten guldigt kartonglåda som hon kom åt hemma hos hennes mormor (visst var de de?!).
Små små lådor som hennes morfar använde när han jobbade med ngt inom smyckesväg om jag minns rätt :)

Nu sitter jag med nyfärgat blött hår och skär ut små små lådor och klurar.
Dessa ska bli till mina örhängen :)
Klurar på om loggan ska vara på i vitt eller om jag ska göra något helt annat som jag inte tänker avslöja ;)
Har ca 5 idéer i huvudet.
Om jag får som jag vill kommer jag ha och sälja mina örhängen i ca 10 olika färger på lådorna. Mönster och hela köret.

Ni får smakprover direkt från kameran :)

Låda by aspdesign.blogg.se
Den lilla guldiga lådan jag fick av julia :)
Låda by aspdesign.blogg.se
Slarvigt ihopvikt.
Pillrigt pillrigt :) Men ack så sött de kommer bli i slutändan :)
Skulle dock ha lite tunnare kartong..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0