sunnyday.

sunny day
En väldigt tröttig Amanda ska snart till jobbet.. jobbar 16tiden som vanligt på måndagar.. hatar sånna tider..
Har äntligen kommer ngnstans på min lägenhet! lycka.
Ska nog snart ner i grovsopprummet och slänga lite saker och ner i förådet med mina ursnygga persienner som inte kom upp.. de är fel storlek.. rätt storlek men sätter man upp de i mina fina fönster så går de inte att öppna fönstrerna. vad är de för skit lixom?! har haft de så länge att de inte går att lämna tillbaka så sparar de till framtiden och kanske till den vackra dan jag köper en ny lägenhet. för de kommer hända.
En etta är för smått. jag har för mycket energi och saker. ska min glasverksta vara hemma behöver jag ngt större om ngr år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0