Våren är hääär!

För ca en vecka sedan kom jag hem efter en lite märklig resa till Thailand.
jag åkte när de var snö och iskallt och komemr hem till vår, mindre snö och vårblommor. Lite lycka.
Men nu vet jag inte riktigt hur allt ligger till i mitt liv och jag ska börja tänka mer och leva lite mer nu.

Nu sitter jag i mitt fönster och äter gröt med lite frukter och gojibär i.
Solen lyser in genom fönstret och jag ska senare idag efter lite städandes, diskandes och tvättstuga ut på stan med min Olivia på promenad på söder.


Jag satt igår och gjorde en "To do list." när de gäller min lägenhet. Oh himmel. tror jag slutade på 30 punkter.
31 punkten är att nu när de är vår så kan H¨kan hjälpa mig hem med min ugn nu när inte förådet är insnöat. lycka.
Så nu ska de städas men först måste jag köpa hem smart förvaring för allt glas.
Så IKEA i helgen låter lockande :)
Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0