mer benbitar.

Igår efter jobbet så var jag med min goda vän Julia. Efter att vi hamna på Ringstöms och köpte glas så åkte vi hem till henne och plocka upp skelettdelar.
De är från hennes skärgårdsö jag plockat en massa skelettdelar och kranium nog mestadels från sjöfåglarna som dött på ön.
Och den stora frågan är vad för intryck hennes pappa och mamma fått av mig för de har nämligen plockat fina skelettdelar de hittat och sparat och tagit hem till mig.
De var nämligen igår jag fick ett nästintill helt intackt skelett från en fågel av hennes pappa..
De var de sjukaste äckligaste jag sett på länge. Jag vill nästan inte änns ha de inne i min lägenhet just nu.
De är små "svarta saker" kvar på fågeln. alltså typ små fjädrar osv. Sjukt äckligt. Men ack så coolt.
Och att Julia vågar lyfta och ta i allt de där med fingrarna är helt.. ofattbart. Modig tjej! haha!
Och jag är inte direkt kräsen faktiskt.

Så när jag väl vet vad jag vill göra av hela skelettet så får Julia komma hit och placera de åt mig där de ska ligga.
Inte änns mina arbetshandskar vill röra de där..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Haha, okej. Kul att du hittade något i allafall :D Och ja, om man hittar någit man bara måste ha så finns det inget som kan stoppa en. Det bara är så. Hehe.

2011-10-06 @ 16:52:45
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0