gårdagens bränning <3

gårdagens bränning blev som den blev.
jag var lite för ivrig för att se de saker jag gjort, helt nya saker och jag slänger istortsätt upp ugnen när den säger "STOP" på automatiken.
nöjd blev jag :) mycket nöjd :)
blev:
 * 5 stora hängen som ska hänga i träden i sommar och glittra <3
* 1 pride-test-smycke (vilket ni ser på inlägget härunder)
* 1 ny ide om smycke.. Bubblig som satan! men åhh så läckert! dock försvan hänget in och den måste göras om..
men de blir nog ngt annat av den ;)
* sen glasrutan till tavlan.. blev bra :D men passade inte ramen tyckte jag, vi får se med svart bakstycke.
* sist födelsedagspresenten till mamma. stor glasruta till hennes lyckta. Glaset över Silverplåten gled av och plåten visades lite, vilket gjorde (tror ja) att hela rutan sprack i små delar under natten.. dvs typ fter 3-4 timmar i rummstem. sprack allt.
Ett glashänge sprack med, men kasnke går att bränna om.. vi får se hur jag gör.


Bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0