Godag!

Jag hinner inte med något känns de som!

Jag vill ställa mig och skrika rakt ut. Ska nog nästan prova de snart.
Jag, lilla jag, har varit hos mäklaren, känns knäppt, Jag är vuxen, har iof varit de ett tag, men nu känns de på riktigt när man åker och pratar med mäklaren.
De gick bra, tror jag.

Jag har som sagt "vunnit" en budgivning på en lägenhet i Huddinge.
En fin liten etta. Den ska bli min, den måste!
Pappren är påskrivna, allt är klart.
Utom föreningens godkännande!
De ville ha arbetsintyg då min inkomst var minimal förra året, inte så konstigt, jag levde på lönerna från Delicato under ett år (hör på den! jag är så himmla ekonomisk! jag kunde leva på gammla löner och bo med en snubbe i ett stort hus under 1 år! ett jävla år)
Levde på de jag fick in från Stallet.se som support och mina löner. Och såklart mitt glas.

För de finns de ingen direkt inkomst. ja vad kul.
Men nu har mäklaren mailat iväg arbetsintyget och sagt att vi annars ska försöka lösa de genom att mamma går som borgen för föreningen.
Åhh min mage vänder sig ut och in.
Jag behöver flytta. Jag behöver denna söta lägenhet!

Ge mig den!
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0