Hej. Jag har köpt lägenhet.

Det senaste taget har jag inte hunnit. jag har haft noll inspiration.
MEN jag har köpt en lägenhet! Skrev på kontrakten idag, så jag har haft fullt upp må jag lova!
Ugnen följer inte med mig, den blir kvar hos mamma så får jag ta allt och bränna här. De får funka så!
Krångel kommer de bli på hög nivå, men de är lättast så till en början.

Skrivbordet följer med mig och allt glas! Så skapas de ska de om jag kommer igång igen :)
Funderar dock på att köpa en nytt skrivbord med tiden, lägenheten är rätt liten.

Mys kommer allt bli! En blogg har skapats och kommer komma igång som ska handla om mitt nya projekt. lägenheten!
Ska renovera om den lite ;)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0