sorry. but I love my life now.

Jag har inte hunnit uppdatera.
För en gångs skull i mitt liv så lever jag.
Seriöst. Jag mår psykiskt bra. Vet ni hur skönt det är?
För en gångs skull så är jag lycklig.
Tårar rinner ner för mina kinder nu. Jag har släppt de tre idioterna. Jag mår bra.
Jag har startat om för hundraelfte gången i mitt liv. Och de känns för första gången som om att de lyckas.

Jag har umgåtts med folk hela den veckan. Efter en vecka av panik och gråt så har jag umgåtts med Dess, Olivia, Bea, Wei och sist men inte minst min Sofia och andra härliga männskor som Mark, Alexander Rybak, Viktoria och Slash.
Kvällen har bestått av skratt och åter skratt.
Jag har levt idag. Jag har för en gångs skull varit mig själv.
Vet ni hur skönt det är?
Att inte agera bakom en glad person när man inombords är ihoptejpad för att hålla ihop.
Jag har inte varit mig själv på över ett år. Speciellt inte sen september.
Denna vecka har jag blommat. Till mig själv. And i love it!

Med denna lilla text känner jag att jag kan säga de.
Jag älskar mitt liv!
Jag har världens bästa personer vid min sida. När jag tänker på er gråter jag av lycka över att jag har er.tack! ni gör så att jag fortfarande lever och kämpar för mitt liv. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0