what to do?

oj, fick inte ihop beställningen idag heller.. jag känner mig så otroligt opepp på allt.. synd.
Måste ta tag i de imorn.. ska sätta klockan extra tidigt och försöka hinna med saker innan jobbet :)

Måste bara förvarna om kanske ett oaktiv blogg. min data har fått för sig att mitt Windows ska gå ut om en dag.
Va lixom?
Jobbar etremt mng timmar imorn och får se på natten om datan funkar eller ej.
Har suttit och sparat ner alla bilder, låtar och annat på min externa hårddisk så de inte ska försvinna.
På lördag är jag kattvakt i ngr dar och sover i julias lägenhet i hennes säng.. finns inga ord vad det betyder!
tack julia! du är underbar som låter mig mysa med katter och sova ordentligt!
Iallafall kommer jag försöka hinna med mkt i helgen. bl.a. ett besök hos farmor och kasnke med en kompis eller två om dessa kan :)

Så nu vet ni varför de kanske inte kommer skrivas mkt här :)

Puss från lilla mig!
pink by asp-design.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0