back on track.

Dålig uppdatering. Sorry. Jag har jobbat häcken av mig på Willys känns de som.
Och även slängdes de in lite sjukdommar inom släkt och känslomässiga saker. Jag höll på att gå in i väggen. kul?!

Dock har jag bränt två ugnar de senaste veckorna och bearbetat fram tre smyckesdesigner.
Jag börjar bli riktigt nöjd tror jag allt.
Så den senaste veckan har jag beställt hem smyckesdelar för flera hundra och ska nu innan jag sover fortsätta att beställa hem lite annat.
Sitter och gör upp en plan.
Och riktigt änn känner jag att jag inte vill visa upp allt här ännu.
För på "To do listan" står de saker som jag inte änns sagt till mina närmsta vänner.
De är tre sammarbetspartner jag vill gå ihop med.
Den enda som vet om dessa är min Mor som kommer hjälpa mig att starta hobbyverksamhet och sen Eget om de går bra.
För första gången på länge är jag inspirerad att jobba mig an detta och satsa.
Och "jobbigt" nog så tror jag att de är för att jag är lycklig för första gången på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0