Tavla på G

Jag ska ge bort en tavla, antingen denna eller en annan med skelettdelar i till min kompis föräldrar i julklpapp.
Eftersom de varit så snälla och tagit hem skelettdelar från fåglar och annat så tror ja de skulle uppskatta något sånt här :)
Så jag och Julia åkte till ikea och så köpte vi en vit ram, jag har aldrig använt vita ramar förut. Och jag gillar de.
Hej massa fina idéer. Ska bara komma på hur jag ska kunna jobba med glas med en översocial katt.
Skaffa katt förra fredan och har itne vågat jobba med glas. Kommer nog sluta med att Simba snällt och fint får sitta på min toalett när jag jobbar :) han ska lixom hela tiden upp på bordet och mysa.
tavla by asp-design.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0